loading...
سایت آموزشی تفریحی بی واژه
bivajeh بازدید : 363 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

گام هفتم «چگونه مغناطیس پول شویم؟»

 

گام هفتم : ­محل زندگی، محل کار، ذهن و روح خود را خانه تکانی کنید !

­

به هفتمین گام پولدار شدن خوش آمدید !

­

من گام هفتم مسیر کسب ثروت را بسیار دوست دارم. به نظر من این گام باید نخستین گام باشد. همه دوستانی که با تمرینات­ آشنا هستند، به خوبی می‌دانند­ اولین تمرینی که پیشنهاد می‌کنم، چیست؟ بله! درست گفتید: یک خانه تکانی اساسی ! .........

خانه تکانی محیط زندگی و کار

من به دوستانی که برای دریافت مشاوره به منظور هدفگذاری برای زندگی و دستیابی به موفقیت پایدار، به من مراجعه می‌کنند، توصیه می‌کنم ابتدا محل زندگی، محل کار و اتومبیل خود را خانه تکانی کنند و انباشتگی‌های خود را برطرف نمایند. چرا؟

­

همانطور که بار‌ها و بار‌ها گفته‌ام دنیای بیرون ما انعکاسی از دنیای درون ماست. گرد و خاک روی وسایل، آشغال‌های کف اتاق، کمدهای نامرتب، کشوهای درهم برهم، وسایل شکسته و نیازمند به تعمیر، همه و همه کثیفی‌ها و نامرتبی‌های درون ما را نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید ثروت و شادی را به زندگی خود دعوت کنید، باید محیط اطراف خود را جوری مرتب کنید که گویا یک دوست خوب و محترم قرار است به دیدار شما بیاید .

­

آخرین باری که کمد خود یا کیف دستی خود را مرتب کردید، چه زمان بود؟ آخرین باری که اتومبیل خود را شستید، کی بود؟ آیا پس از مرتب کردن کمد، کیف دستی یا اتومبیل خود، احساس نکردید که سبک‌تر و شاداب‌تر هستید؟ زمانی که شما احساس شادی و سبکی بیشتری دارید، در هماهنگی با کائنات هستید و می‌توانید بسادگی پول و ثروت را به سوی خود بکشید. زمانی که احساس خوبی دارید، فرصت‌های کسب پول و خوشبختی را جذب می‌کنید .

­

در کتاب «چگونه مغناطیس پول شویم؟» داستان آموزنده‌ای در مورد دختری به نام شانل وجود دارد. او صاحب دو ایستگاه رادیویی بود و هفت روز هفته کار می‌کرد، ولی دوزار پول ته جیبش نبود. یک روز دوچرخه او را به سرقت بردند و او پول خرید دوچرخه جدید را نداشت و به همین دلیل بالاخره دل به دریا زد و تصمیم گرفت از یک مشاور کمک بگیرد تا بتواند زندگی خود را سروسامان بدهد. به همین دلیل شانل به نویسنده کتاب مراجعه می‌کند و مشاوره می‌خواهد .

­

اولین باری که نویسنده کتاب به خانه شانل رفت، تصور کرده بود که آنجا یک انبار یا سمساری است! از بس که اثاثیه در خانه جا داده شده بود. شانل متعهد می‌شود یک خانه تکانی اساسی انجام دهد و انباشتگی خانه‌اش را رفع کند. شانل برای پاکسازی خانه و رفع انباشتگی، شش تا وانت اثاث از خانه خارج می‌کند !

­

نتیجه این خانه تکانی عالی بود. درآمد شانل ظرف شش ماه دوبرابر شد. او توانست یک ماشین نو بخرد. به علاوه او توانست هر هفته، یک روز کامل استراحت کند و به خود مرخصی بدهد .

­

وقتی شما محیط زندگی خود را پاک و پاکیزه و مرتب می‌کنید، از نظر روحی و عاطفی هم پاک و پاکیزه و مرتب می‌شوید. بنابراین در موقعیت بهتری قرار می‌گیرید که موانع ذهنی خود را برای ثروت برطرف کنید .

­

خانه تکانی ذهن

اگر تعدادی زیادی کار نیمه تمام در دست دارید که حتی فکر کردن به آن‌ها شما را کلافه و عصبی و خسته می‌کند، در وضعیت خوبی نیستید چون این کارهای نیمه تمام فضای بزرگی را درذهن شما اشغال کرده است و مانع دریافت ایده‌های تازه مالی می‌شود. زیرا ذهن شما پرپر است و دیگر جایی برای فکر تازه ندارد .

­

هرشب قبل از خواب، ذهن خود را خالی و پاکیزه کنید تا فضای دریافت ایده‌های تازه در ذهن شما باز شود. در طول شب، شما و خودآگاه شما خواب است ولی ناخودآگاه شما هیچوقت نمی‌خوابد. پیش از گفته بودم که زندگی ما را ناخودآگاه ما می‌سازد. در طولشب اگر ذهن خالی و شفاف باشد، ناخودآگاه می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای کسب درآمد کشف کند .

­

خانه تکانی عاطفی

خشم و کینه و نفرت انرژی ما را هدر می‌دهند. خشم و کینه و نفرت مثل مرکب، روح ما را سیاه می‌کنند و هرچه در مجاورت ما قرار بگیرد، تیره و تار می‌شود. اگر تصمیمی دارید مغناطیس پول شوید، انباشتگی‌های عاطفی خود را تخلیه کنید .

­

راه‌های زیادی برای تخلیه عاطفی و صاف و شفاف شدن وجود دارد. به هر روشی که خودتان صلاح می‌دانید آنجا به درون شما چسبیده است را‌‌ رها کنید. مغناطیس پول شدن یعنی یک کانال پاک و پاکیزه برای ثروت شدن . ­هرقدر درباره پول، مثبت‌تر رفتار کنید، پول بیشتری به سراغ شما خواهد آمد .

تمرین:

1-­­­ خانه و محل کار خود را مرتب و تمیز کنید.

2-­­­ هر شب قبل از خواب، کارهای نیمه تمام خود را بنویسید و تاریخی برای انجام هر کدام تعیین کنید.

3-­­­ با هر روشی که ترجیح می دهید خشم، غصه، احساس دلسوزی برای خود رها کنید .

­

منبع : گیس گلابتون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 148,149
  • کدهای اختصاصی