loading...
سایت آموزشی تفریحی بی واژه
bivajeh بازدید : 336 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

گام هشتم «چگونه مغناطیس پول شویم؟»

گام هشتم: اشتیاق قلبی خود را تعقیب کنید!

به گام هشتم پولدار شدن، خوش آمدید!

­

کسی که هنگام کار کردن آواز می‌خواند، ثروتمند می‌شود .

­

آیا شما فکر می‌کنید برای پول درآوردن باید جان بکنید و سخت کار کنید؟ من هم همینطور فکر می‌کردم. من با این باور بزرگ شدم و این باور یکی از بد‌ترین محدودیت‌های فکری درباره پول درآوردن است. .........

·­­­­­­­­ اگر پول بیشتری می‌خواهی، باید ساعات بیشتری کار کنی!

·­­­­­­­­ اگر پول بیشتری می‌خواهی، باید کار سخت تری انجام بدهی!

·­­­­­­­­ اگر پول بیشتری می‌خواهی، باید کاری را که دوست نداری را انجام بدهی!

·­­­­­­­­ اگر پول بیشتری می‌خواهی، باید در شرایط دشوار کار کنی!

­

این باور غیرسازنده، بشدت روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد .

­

اجازه بدهید یک مثال از کتاب «چگونه مغناطیس پول شویم؟» بیاورم:

نویسنده کتاب می‌گوید: «من به عنوان مدیر فروش یک شرکت کار می‌کردم. کسب و کار را از صفر راه اندازی و بشدت کار کردم. یک تیم فروش خوب و قوی ساختم و درآمد خوبی هم داشتم. از خودم، کارم و درآمدم بسیار راضی بودم. درآمد من پاداش سختکوشی من بود.

تلاش زیاد= پاداش زیاد

پس از آنکه سخت کار کردم و تیم فروش سروسامان گرفت، کم کم بدون اینکه لازم باشد ساعات طولانی کار کنم، تیم فروش موفقیت‌های بزرگی بدست می‌آورد. من همچنان درآمد زیادی داشتم. در این هنگام مشکل شروع شد، زیرا در دنیای من و بر اساس باورهای من، کار کم نمی‌توانست درآمد زیادی تولید کند !

من نیاز داشتم برای کسب درآمد، بسختی کار کنم. به همین دلیل از شغلی که سالی دویست هزار پوند برای من درآمد داشت، بیرون آمدم . »

­

اگر شما باور دارید برای امرار معاش و کسب درآمد باید سخت کار کنید، همین الان این باور را دور بریزید .

­

باور اشتباه بعدی این است: بیشتر مردم تصور می‌کنند برای پول درآوردن باید کاری را انجام بدهند که دوست ندارند. به همین دلیل معتقد هستند هر قدر از کاری بیشتر متنفر باشند، سزاوار دریافت پول بیشتری هستند. درحالیکه این باور بکلی اشتباه است. ثروتمندان عاشق کار خود هستند. راه طبیعی کسب ثروت یعنی کاری را انجام بدهید که دوست دارید و آن را به سادگی انجام می‌دهید. راه طبیعی ثروت، دنبال کردن اشتیاق قلبی شماست .

آیا می‌توانید تصور کنید چگونه می‌توانید هم اشتیاق قلبی خود را دنبال کنید و هم پول دربیاورید؟ آیا می‌توانید تصور کنید هنگام انجام دادن کار و پول درآوردن از شادی آواز بخوانید؟ بعضی از آدم‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانند چنین چیزی را تصور کنند .

­

کلیر که یک حسابدار زبده بود. او کار خود را‌‌ رها کرد تا اشتیاق قلبی‌اش را تعقیب کند. او ناتوراپاتی (درمان از راه هماهنگی با طبیعت) را آموخت. سپس یک وبسایت ساخت و محصولات طبیعی برای کسب سلامت را ارائه داد. محصولات این وبسایت به صورت آنلاین قابل خریداری است. کلیر اشتیاق قلب خود را دنبال و تلاش می‌کند دنیای بهتری بسازد. پول زیادی هم از این راه درمی آورد. او یک مغناطیس پول است .

­

اگر مطمئن بودید که می‌توانید درآمد کافی داشته باشید، چه کاری انجام می‌دادید؟

­

تمرین:

قبل از خواب روی یک صفحه کاغذ این سوال را بنویسید:

·­­­­­­­­ اگر مطمئن بودم که می‌توانم درآمد کافی داشته باشم، چه شغلی را در پیش می‌گرفتم؟

­

·­­­­­­­­ ­این صفحه کاغذ و یک خودکار را کنار تختخواب خود بگذارید. به محض بیدار شدن از خواب، جواب این سوال را بنویسید. هر جوابی که به نظرتان رسید، بدون اینکه خود را سانسور یا تجزیه و تحلیل کنید .

­

•­­­­­­­ روز بعد در مورد نوشته‌های خود فکر کنید.

­

•­­­­­­­ در مورد کدام مطلب می‌توانید همین امروز اقدامی انجام بدهید؟

­

•­­­­­­­ آن اقدام را انجام بدهید!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 148,125
  • کدهای اختصاصی